Tidig morgon

God förmiddag får jag säga. Varit uppe sen strax efter 6,30, vanligt hemma hos oss. Mille är nämligen ingen unge som sover halva förmiddagen. Nej det är upp och hoppa tidigt med honom!
Natten har varit lite orolig, likväl natten innan det. Så nu börjar all extra energi och sömn försvinna. Mitt sömnkonto tömms fort och fylls knappt på = dålig kombo.
Inatt tror jag att han hade magknip, vaknade två gånger av en mycket ledsen Milton som knappt kunde ligga still i famnen. Han vred sig och drog upp knäna mot magen. Men med lite mat och vaggande somnade han gott. Var en välfylld lite blöja som väckte oss imorse ;-) 
Vi har sagt vi ger det helgen och ser om det blir bättre, annars blir det att ringa BVC på måndag. Måste gå till botten med vad det är som gör att han har så ont. Om det inte nu skulle vara mjölkallergi, vad är det då?? Mitt hjärta brister varje gång han är så ledsen. Inte för att han skriker, utan för att han måste verkligen ha ont. Och ingen förälder vill att sitt barn ska ha det.

Är nu dags att ta dagens andra kopp med kaffe. Just nu är det kaffe som håller mig igång. Ska snart ta tag i lunchen. Min pappa och Christian håller på att fixa jord på tomten. NU är vi IGÅNG =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback