Vad tiden går!


När blev du så stor Melvin??!!

Man ska inte börja att fundera på vart dagar, veckor och år tar vägen. Tycker inte det är länge sedan vi åkte upp till BB när vi väntade Melvin. Och se på honom nu, så stor och självständig. Han är en egen liten person med en egen stark vilja =)
Han lär sig hela tiden nya saker. Glädjer både mig och älsklingen med dina framsteg. Är det inte nya ord som hoppar ur hans mun så är det att ta sig upp eller ner från möbler. En sak är säker och det är att det går fort fram!
Nu börjar han att förstå vad man säger till honom. Även om han inte pratar flytande meningar så gör han det man säger åt honom. Och kan han inte säga vad han vill så visar han det. Vi gör oss förstådda med varandra och det är det som räknas.
Han känns helt plötsligt så stor. Räckte med att komma hem med Milton för att han inte skulle vara någon bebis längre. Han blev en liten herre, den sötaste av dom alla!

Är evigt tacksam att vi fick Melvin. Han är mitt hjärtas glöd och jag älskar honom över allt annat. Han kommer alltid vara min förstfödde och ha en speciell plats i mitt hjärta. Även om vi har våra små dunster ibland ;-) Men det är en del av småbarnstiden. You take the bad because the good is SOOO much better!!

 
Nu ska han gå själv överallt. Blir att investera i en ståbräda.

Kom ihåg att den här tiden är så kort, så njut av varje sekund. Snart är våra guldklimpar stora och ännu mer självständiga =)


Kommentarer
Sissi - TÄVLING I BLOGGEN säger:

gud så söt!



Tävling pågår i bloggen där du har chans att vinna ett valfritt smycke, om du är intresserad så hittar du tävlingen i det här inlägget: http://enligtsissi.blogg.se/2010/august/tavling-vinn-valfritt-smycke.html

2010-08-11 | 11:43:50
Bloggadress: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback