Veckan som varit - i bilder!

Det märks nog ganska tydligt här på bloggen att vi har semester =) Jag uppdaterar inte bloggen lika frekvent som jag brukar göra. Men det känns bra, sommaren har ju visat sig från sin bästa sida. Och då vill jag inte sitta inne med datron i knät. Sen kan det även bero på att Melle sabbat min datorn lite. Saknar några tangenter ;-) Men snart kommer min nya, eller i början på september. En Macbook air, försenad födelsedagspresent av älsklingen. Apple ska visst vara bra på fotoredigering och det gillar jag =D

Men nu låter jag lite bilder från den gångna veckan tala.

 
Den som spar han har =)


Mycket mys & skratt har det blivit.

  
Vi spelade minigolf vi Berg.

  
Grillkväll hos grannarna. Melle passade på att klippa deras gräs =D


Mysdag på stan med Emelie och lilla Mollie!

 
Melle blev friserad av faster Milla hemma hos farfar och Mahnaz =)

Och utöver dessa bilder har vi haft ännu mer skoj. Roliga vänner, familj och grannar har förgyllt våra dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback