Idag blev det brunch

Vilken FAB natt vi har haft! Och morgon med för den delen, tog lite extra sovmorgon till 8.30. Men det var bara jag och Buddah som sov ;-)
Buddah sov bra hela natten fram till 5.30, då var han pigg. Så det blev lite barnprogram och bus i sängen. Han blev dock trött vid 6.30 så då valde han och jag att lägg oss igen. Pappa och Melle gick upp och tittade på barnprogramen.
Så idag åt Mille sin morgongröt strax efter 10. Normalt brukar han sova sin förmiddagsnap då. Jag ser den här natten som en riktig vinst. Kan inte senast komma ihåg när jag sov så här bra senast!?


Ormtungan är ute medans vi tittar på Bilar =D

Vår förmiddag här hemma har bestått i lek och lite ritande. Just nu står Bilar på men det är bara Mille som tittar. Melle blev redan nu lite trött och ville in och lägga sig i sängen. Jag är inte den som hindrar honom, vill han ligga och ta det lugnt är det självklart att han ska få det.
Älsklingen är just nu uppe på övervåningen, han passar på idag när det inte är "så kallt" =) Han jobbar på till eftermiddagen och sen kommer han ner och tar barnen. Då är det dags för mig att fixa till mig inför kvällens julbord med jobbet. Fast först ska vi hem till Jonas på lite mingel och drinkar.
Tycker jag känner mig mycket bättre idag. Känner lite lite i halsen och väldigt lite i näsan men har inte blivit sämre ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback