Julafton 2010


Klapparna börjar att delas ut...

Klapparna har öppnats....;-)

Har landat i soffan efter en helt otrolig dag. Tack kära föräldrar för god mat, bästa värdskapet och alla fina julklappar till barnen. Sopbilen Melle fick är en stor favorit och den står nu parkerad för kvällen =)
Magen är nu mätt och belåten. Har mumsat så mycket god mat idag. På mammas julbord finns det alltid kåldolmar, på min brors begäran ;-) Och jag klagar inte, hon gör dom bästa...lovar!
Barnen kom hem med massor av fina saker. Kläder, DVDfilmer, leksaker, underställ. Mille ligger och sover i sin fina PoP pyjamas som han fick av mormor och morfar. Så söt han är, påminner om en polkagris =)


Årets sötaste nisse =)

Världens sötaste gullunge. Mammas hjärta, som jag älskar dig ♥

Vi får hjälpas åt lite.

Glad mamma, har alltid ett leende över för min man. Älskar dig!

Vilka killar!

Barnen somnade gott i sina sängar när vi kom hem. Melle har hållt igång med kusinerna och somnade skrattandes. Mille han drack sin välling och somnad direkt efter det.
Vi sitter nu här i soffan och andas ut. Lite skumtomtar och Svensson Svennson på tvn. Det här är livet vänner.

Ha en underbar avslutning på julaftonen. Ta hand om varandra!


Kommentarer
Morfar & Mormor säger:

Tack själva för den underbara kalendern och det fantastiska sällskapet. Det värmde i våra hjärtan.

Morfar och Mormor.

2010-12-24 | 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback