Några fynd senare..

Här tar vi nu igen oss efter en kall dag på stan. Termometern visade inte många minus men vinden gjorde så det kändes riktigt kallt. Blir en kopp kaffe och lite mys med barnen innan jag ska iväg igen. Kvällen bjuder på bio med mina föräldrar och syster. Det blir en bra avslutning på julhelgen =)

Kom hem med lite nya kläder till barnen. Hittade en del men det var ofta enstaka plagg i varje butik. Och för ett plagg köar jag inte, hade varit bättre om allt funnits i samma butik ;-)
Till mig själv blev det inget. Provade två klänningar till nyår men köpte ingen va dom. Får se om vi tar en sväng igen när det inte är så mycket folk.

Ska nu ta och pussa lite på mina älsklingar. Ikävll får jag inte säga godnatt till dom innan dom somnar. Jag avskyr verkligen det!
Ha en skön avslutning på annandagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback