Second chance to win??!!

Ikväll blir det lite slapp i soffan fram Eldsjälsgalan. Men vi varvar det än så länge med hockeyn.
Barnen ligger nu i sin sängar och sover. Snälla, snälla säg att vi kan få sova liiiiite mer inatt!!?? Dom senaste nätterna har inte gett mycket plus på kontot. Melle med sin ögoninflamation och hosta, sen har vi Mille med sina tänder.

Dagen innan julafton spelade vi bingolotto. Enda gången på hela året som vi spelar. Och på sista bingon fick jag Bingo, gissa om jag blev paff när jag såg att jag vann en ny mobiltelefon. En Snoy Ericson X8 =D Och inte nog med det, jag hade en dubbellott med ;-) Så snart är vi två telefoner rikare.
Så nu kan vi inte blunda för bingon som är ikväll. Vi var bara tvugna att köpa två nya dubbellotter och självklart på sama ställe som sist. Grannens kiosk i vårat lilla "centrum", det är kanske där vinsterna finns??!!

Tänk att ikväll är det sista torsdagen för det här året. Det har verkligen sprungit förbi!
Ha en mysig kväll mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback