Sjukstuga

God kväll!

Blä för denna dag, vi är alla ur form. Vissa mer än andra, Mille är nog den som är i bäst skick. Melles hosta blev riktig jobbig imorse och älsklingens hals värkte. Så hela familjen åkte till vårdcantralen på förmiddagen och domen blev virus. Vi vuxna klarar oss men för Melles hosta fick vi hostdämpande. Och det verkar funka, första kvällen på länge som han inte hostar i massor. Nu hoppas vi att natten blir full av sömn för hans del. Är något Melle inte fått mycket av.

Här ska nu kureras inför fredagen, vi SKA vara friska då. Dom sista klapparna får fixas på torsdag om det är så. Jag struntar i att jag får trängas, hellre det än att vara fortsatt sjuk på självaste julafton.
Blir även idag en tidig kväll i sängen. Men det är faktiskt lite mysig med =) Egentid i sängen, det är aldrig fel!

Imorgon ska jag återkomma med ny kraft och energi. Det är min plan i allafall ;-)
GoD kVäLl!


Kommentarer
Angelica säger:

KYRA PÅ ER ORDENTLIGT NU!! Hoppas att ni får bli friska och pigga till julafton. Kramar

2010-12-21 | 21:21:13
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
sofie säger:

inget roligt att ni är sjuka.. så här i juletid med =( hoppas verkligen ni kryar på er snabbt! hoppas vi hinner ses något i mellan dagarna med. saknar er. surt att vi jobbar båda två nu.. inte som förr direkt. massor av krya på er kramar från oss

2010-12-22 | 12:42:53
Lisa säger:

Gummsan som jag saknar dig! Är evigheter sen vi sågs och jag tror det är brist på Sofie som gjort att jag blivit sjuk!

En liten date måste vi hinna med, hela familjerna =) Hört något om nyår än??

Pussar till dig min kära!

2010-12-22 | 13:07:02
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

får komma och bota dig med en stooooor kram! här är det nu mindre bra. berättar en annan gång. sen. inte här. nyår kommer jag iaf att jobba. nu ska det slås in paket för fulla muggar! love you my best! pussis

2010-12-22 | 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback