Take away on a friday!


Jag och Buddah har lite bus i soffan.

Äntligen fredag kära bloggisar. Någon mer än jag som längtat lite extra!?
Dagen har inte varit på topp. Halsen värker, ryggen ömmar och jag känner mig orkeslös. Det är ingen bra kombo när man ska jobba. Dagen till ära var det riktigt mycket att göra också. Men det är bara att bita ihop. Som tur har man arbetskamrater som vet hur man får en på bra humör!
Efter jobbet mötte jag upp mina kära på stan för lite lunch och julklappshopping. Nu är nästan alla klappar klara, blir bara att köpa till alla barn i släkten. Tycker jag är perfekt, dumt att bara byta pengar mellan oss vuxna. Sen uppskattar verkligen barnen att få klappar mer än vi gör. Hellre att man gör dom lite extra glada, för det gör oss glada =D

Så ikväll när både jag och älsklingen känner oss lite sjuka blir det inte någon matlagning. Vi beställer hem mat till dörren, lite extra lyx. Men det är faktiskt fredagsmys som gäller idag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback