What a day!

Hemkommen efter en förmiddag hemma hos mina föräldrar. Vi fikade och åt lunch, medans barnen lekte och sov.
Hann med att prata lite ostört med min mamma. Inte lätt att göra över telefon med två små. Är glad över att se hur mycket det betyder för henne, alla nyheter. Även om mycket nog kanske inte är nyheter, utan sådant som hon har förstått själv.

Sitter nu och dricker en kopp kaffe och tittar på Melle. Han är på ett sådant härligt humör. Han tittar på film och skrattar hysterikst. Tyvärr orkade inte Melle vara med, han blev så trött efter att ha ritat. Så nu ligger han och sover i sin säng.
Ikväll har älsklingen julbord med jobbet, så jag och grabbarna ska göra lite wienernougat. Älskar det och i år ska jag testa att göra själv. Är inte särskillr svårt och tar inte alltför lång tid. Bra för oss småbarnsföräldrar ;-)

Idag tittade Milles fjärde tand fram. Den andra i överkäken, nu är det bara två kvar i underkäken. Är stenhårt om man trycker på tandkötet. Men det dröjer kanske någon vecka innan något händer där.

Have a HAPPY day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback