Äntligen fick jag rumpan ur vagnen!

Efter flera månader av sparande av kort i en mapp på datorn, fick jag idag iväg dom på framkallning. Vet inte varför det tagit så lång tid??!!
Meningen var att dom skulle sitta i ramar på väggen, som ett litet familjecollage. Och så är det ju fortfarande tänkt men attans vilken tid det tog att skicka ivägen korten =)
Så till helgen ska vi sätta i dom bästa korten i ramar och spika upp dom på väggen runt Hem ljuva hem skylten. Ska bara köpa lite ramar. Valet står mellan favoriterna Ribba från IKEA men har även köpt lite mindre vita fina på Lagerhaus för något år sedan. Ingen aning om dom finns kvar?! Någon som vet??
Dom var billiga och ba, kostade bara 20 kr tror jag. Passade perfekt för standard måtten på kort. Ja det blir att ta en sväng på stan och titta i veckan. Måste ju ändå köpa födelsedagspresent ;-)

Så fort Melle vaknar blir det lite lunch och sedan ska vi packa in oss i bilen. En härlig dag väntar oss med fika, babysim och nya sovrumsmöbler =D Och en annan sak som är bra är att vi fått byrån såld. Dom kommer och hämtar den under kvällen. Gör mig en vinst på 1000 kr, känns helt ok måste jag säga!

Keep on smiling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback