En som är vaken & en som vill sova!

Fick tillslut en säng att sova i men det var allt. Inga sängbord eller någon byrå blev ihopskruvad. Det får vi ta tag i idag. Vi har nästan hela dagen på oss =) Så om någon saknas eller inte funkar så är varuhuset fortfarande öppet.

Melle älsklingen valde att vakna strax efter kl 6 imorse. Inte populärt av någon i familjen kan jag lova. Hade gärna fått sova en halvtimme till men det blir en tidig kväll i sängen istället.
Var inte bara jag som haade velat sova vidare. Milton blev helt tokig i magen när Melle började att låta i sitt rum. Vet inte om det var en fot eller hand som började kraffsa precis under ena revbenet. Sen var han igång! Verkar som han ärvt sin fars morgonhumör!?
Melvin däremot har nog fått mitt pigga humör på morgonen. Har (oftast) inga större problem att gå upp tidigt. Man får ta lite hänsyn till att jag faktiskt väntar barn ;-)

Nu blir det lite morgonfix och sen får vi se hur vi lägger upp förmiddagen!?
Hej så länge!


Kommentarer
Maja: STYLE & LIFE by LEIA säger:

Haha....ja det borde finnas en manual för hur man ställer in syskon på samma dygnsrytm;)



Kramar

2010-02-09 | 13:13:38
Bloggadress: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback