Fångad i en dröm!

Har hittat en ny favorit på frukostbordet. Hittade Yoggi Dröm med smak av vit persika och vit choklad i matbutiken. Den är söt och god med mjuka bitar av persika i. Passar min smak helt perfekt =D
Äter en liten tallrik med yoggi och två mackor. Precis lagom just nu. Att bara äta yoggin blir lite för sött för mig. Kanske som något sött efter maten i såfall. Men då känns det lite konstigt att ta en tallrik med yoggi ;-)


Njutning för oss gottegrisar!

Som om ni vill ha något annorlunda till frukost rekomenderar jag starkt den här.

Nu blir det att fixa till sig medans Melle tar sin förmiddagslur. Idag väntar en liten fika hemma hos mina föräldrar. Melle saknar sin mormor kan jag lova!

Ciao ciao!


Kommentarer
Tulin säger:





OH Tack Lisa..persikosmak..... vet du , jättesvårt att hitta yogurt med persikor i, helst bitar.. jag brukade köpa en sort, snabbt försvann de från hyllorna... jag kollar varje gång om den kommer tillbaka, men icke..jag måste köpa den här!tack tack

2010-02-16 | 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback