Kissekatten

Vilken härlig eftermiddag jag och Melvin hade hemma hos Tulin. Mysigt att bara sitta och prata om livet över en fika. Fick mycket härlig inspiration till hemmet med. Riktigt ljust och fint var det, med underbara vita trämöbler. Och dom hade hennes hädiga karl gjort, lovar att ta kort på dom nästa gång så ni får se =)
Kan lova att Melvin gärna hade tagit med sig en av hennes katter hem. Var första gången idag som han såg en live. Gud så rroligt han tyckte det var, skrattade hela tiden och ville bara klappa. Tyvärr så är han lite hårdhänt så katten flydde hela tiden. Men det hindrade inte Melle, han följde troget efter =)


Det var någon som ville fly ut efter ett tag...och det var inte Melle ;-)

Snart blir det sängen för min del. Är helt slut efter en dag på språng. Har inte hunnit med och sitta och ta det lungt någon gång idag. Och mycket bilåkande har det blivit med, inget som gör en piggare =)
Men först lite mys i soffan!


Kommentarer
Tulin säger:

det var jättekul att ha er hemme hos mig..vi får göra om det här..Ta med Sofie nästa gång så bjuder jag på mat :)



jag älskar den lilla grabben... sötaste som finns... måste träffa honom oftare :) kram

2010-02-26 | 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback