Slutspurt!

Nu pågår slutrean i många butiker. Slank in på PoP som så många gånger. Men denna gång bara för att det var 70 %. Tyckte att dom faktiskt hängt ut lite mer saker nu. Och jag hittade faktiskt lite fint till min lille prins =D
Blev en rödrutig skjorta som han nog får inviga ikväll på kusinens kalas. Och sen en svårtrutig väst som kommer att komma till användning under vårens fester. Och så kunde jag inte gå därifrån utan att köpa en liten mössa till Milton. Så söt han kommer vara i den =)
Miltons mössa var det som var dyrast, 95 kr. Skjortan och västen kostade 65 kr st, billigt billigt. Gäller att passa på att fynda när man kan!
Bilder på sakerna kommer senare under dagen. Nu ska jag nämligen passa på att vila lite så jag orkar med kvällens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback