Solstrålen min!


Tänk vad trist allt det skulle vara om inte den här lille killen fanns i mitt liv!?

Mätt i magen efter en tidig middag men det var behövligt. Inte ätit så mycket idag, dåligt. Men nu börjar jag att repa mig lite. Uppmuntran från flera håll under dagen har gjort mycket. Tack fina vänner ♥
Busungen har i allafall hållit låda idag. Bara en massa bus och skratt. Vad glad jag blir att jag har honom. Han ger verkligen så mycket glädje och sprider ett ljus som är så starkt. Kan inte förstå att han är min!


Full fart från morgon till kväll =)

Känner mer och mer hur komplett mitt liv kommer att kännas när Milton är här. Just nu finns det en tomhet. Kanske är så att det är längtan?? För jag längtar verkligen efter honom. Vilken komplett familj vi kommer bli när du är här min lilla älskling! Både mamma, pappa och storebror längtar efter dig 
Ikväll blir det bara en massa mys. Hela familjen, nära! Men först ska jag ta en lång varm dusch. Konstigt hur allt brukar kännas mycket bättre efter det!?

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback