Tackar vet jag torsdagmys!

Fredagsmys i all ära men man ska inte glömma bort att man kan ha torsdagsmys. Lite smygstart på helgmyset så att säga =)
Melle och jag ska iväg på förmiddagen och ta en fika på stan med Ramona. Var ett tag sen vi sågs och mycket har hänt sen sist. Tyvärr hinner man inte med att prata så ofta som man vill. Alltid något som kommer ivägen, jobb, barn eller vardagliga to dos.
Ska i vilke fall bli mysigt att ta en fika på stan och sen en liten snabbtitt i butikerna. Det gör vi alltid ;-)

Blir att uppdatera lite senare under eftermiddagen. Nu ska jag ta min son som är snäll och hjälper mamma att sopa golven med kvasten =) Sen blir det en dusch för min del innan det är dags att ge sig av.
Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback