Trött Mama!

Sorry för att det inte blev något mer inlägg igår men det tog på mina krafter att ha kalas igår =) När alla gått vid 17.30 ungefär la jag mig på soffan och orkade knappt att resa mig därifrån på hela kvällen.
Kände mig lite konstig igår med, vet inte om det spelade in?! Konstig i kroppen, ingen feber eller att ha jag hade ont. Var nog bara riktigt trött I kroppen men trevligt hade vi. Tack alla för fina presenter och trevligt sällskap!
Hann med att plocka undan allt igår, bara dammsugningen och moppning av golv kvar. Melle var lika trött som oss igår efter massor med bus. Så han somnade vid 18 ungefär, vaknade till efter ca 45 min. Då åt han lite och busade och sen slocknade han ssom en stock igen. Så vi fick inte riktigt tid att styra med städningen fullt ut =) Kanske bra det med, fick ju lite extra vila då!

Blir att äta lite frukost först och sen ska jag lägga upp bilder från gårdagen. Var en mysig dag som jag gläds över att få fira en gång till i livet. Den dagen Milton fyller 1 år =D Specielllt att ha kalas för sitt eget barn, VÅR ÖGONSTEN!
Njut av denna sköna morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback