Det nya vardagsrummet!

Ska snart fixa till mig innan jag ska åka och hämta Ramona. Är faktiskt lite taggad ☺ Men det ska bli kul att hitta på något utan barn och med en tjej. Är hur mysigt somhelst att vara med familjen men det är lika mysigt att göra något med en från det kvinnliga könet!
Innan jag försvinner för kvällen och natten visar jag er vardagrummet. Kan inte sluta tjata om hur nöjd jag är!


Nu ser det lite ombonat ut i fönstren.


Imorgon kommer det nya fräscha växter.

Ber om ursäkt att jag tog utan blixt men det blev inget bra. Kanske hade blivit om jag hade velt ta mig tid. Men det blir bättre bilder imorgon då ni får se hur det blev med blommorna. Hoppas bara man hittar något snyggt!?

Dags att fixa till sig lite. Hoppas att ni får en lika mysig, rolig och härlig kväll som jag kommer att ha!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback