En bit på vägen!

Hade tid på storken idag för att träffa deras läkare. Skulle disskutera om en eventuell remiss till Nikemottagningen.
Gick riktigt bra, läkaren förstod min oro. Var skönt faktiskt, hade räknat med att disskutera och bli lite motarbetatd. Så om 4 veckor skulle han skicka iväg en remiss. Det är nämligen inget man gör innan v 26.
Så nu håller jag tummarna för att det kommer gå bra uppe på sjukan med. Men vi har kommit ett steg längre på vägen!

Har precis blivit bjuden på god sopplunch hos mina föräldrar. Min kära pappa tog hand om Melle medans jag och mamma var på storken. Skönt att ha med sig någon mer ifall dom inte varit så förtående. Så efter en liten sväng på stan med fika gick vi hem och åt.
Nu bär det av till Maxi för lite handling. Måste ha lite välling till Melle. Blir att köpa 1 års välling idag, han är ju en stor kille nu =)
Men först ett blöjbyte innan vi åker.

Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback