Nu sover mitt hjärta en sväng. Jag har slängt in en maskin med tvätt och plockat lite här hemma. Bara att dammsuga när han vaknar.
Tog några kort på min älskling efter frukosten. Svårt att inte älska sönder den här killen. Han var så mysig och åt som vanligt mycket bra. Och eftersom det är fredag idag fick han en liten yoggi. Det tycker han verkligen om =) Tyvärr blir det lite mer mat änvanligt runt munnen. Men vad gör det, barn SKA kladda!

  
Kommer alltid att älska dig mer än livet 

Ska snart ta och förbereda lite inför lunchen. Funderar på pannkakor idag igen. Var vad vi åt hos Sofie igår men Melle älskar verkligen det. Han smällde i sig 3 amerikanska pannkakoor och 4 matskedar vaniljglass. Han hade säkert kunna äta mer men jag satte ner foten, det fick räcka =) Och ja, jag är en hemsk mamma som ger mitt barn vaniljglass. Men det är inget han kräver att få och han blir inte fet. För så som han håller igång på dagarna förbränner han det!

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback