Fredagsbus!

Melle röjer runt ute i köket och hallen med dammsugaren och sin gåvagn. Härligt att se honom, fyller hjärtat med kärlek. Att någon liten varelse kan vara så älskad som han är. Han är min ögonsten och solstråle ♥
Tror att haan märker av att det är fredag och helg. Han har varit på sitt mysigaste och roligaste humör hela morgonen. Blev lite ledsen när han lekte på rummet och jag satt i vardagsrummet och pratade med Sofie i telefon. Men jag förflyttade mig in till honom och då blev han så glad igen. Härligt med barn!

Efter lunch ska vi åka ner till Ikano och handla en födelsedagspresent. Lika bra att fixa det på en gång. Är en present till Melle som ska inhandlas. Om ca 2 veckor blir han ju 1 år, hjälp! Vart har året tagit vägen??
Måste snart beställa tårta och fixa lite med kalaset. Mycket att göra...

Nu ska jag fortsätta se på Efter tio. Intressant intervju med Lotta Grey, Vimmelmamman. Följer hennes blogg med både glädje och sorg.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback