Grönt är skönt!

Blev murgröna som fick pryda mina fönstret. Fick dock betla lite extra för att dom skulle binda upp dom på båge åt mig. Bättre att det blir bra gjort! Köpte även till två dekorationshjärtan att sätta i.
Blommor till köket ska jag titta på senare i veckan. Har snygga vita höga krukor hemma, så jag tänkte ta med en när jag handlar. Dumt att köpa nya bara för man inte vet hur vida dom är.

  
Tänk om snön kunde försvinna utanför fönstret med. Då kunde man verkligen få vårkänslor!

Ska snart försöka attt söva en liten kille här som börjar bli trött. Blir först lite lek i hans rum. Vi har lekt massor därinne idag.
Puss & kram!


Kommentarer
Angelica säger:

ååå de växtrena sa jag köpa hade jag tänkt =)



Grattis till lillkillen som snart ska bli stor. kramar

2010-01-18 | 14:38:01
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback