Härligt med feedback!

Har fått sådan härlig uppbackning idag angående kejsarsnittet. Framförallt från min kära kollega Tulin. Love you girl! Hon letar svar och information på nätet. Och det betyder mycket att veta att man har vänner i ryggen.
Detta är nu inget som jag mår dåligt av, nej. Jag ska inte säga att jag bryr mig för det gör jag. Men all min vakna tid lägger jag inte energi på att fundera på det. Jag vet exakt var jag står och jag tänker inte rucka på mig en millimeter. Det är jag för stadig för!
Om dom tror att dom fått ett lätt fall som dom ska prata omkull, guess agin! Dom har inte stött på mig förr och det är kanske tur det ;-)

Så tack alla, både vänner och familj som stöttar mig och står på min sida. Det betyder enormt mycket och ger mig kraft och energi!

Just nu har vi en pigg kille här hemma som INTE vill sova, bara busa. Men det får vi ta på oss. Vi lät honom sova när vi kom hem på kvällen istället för att väcka honom. Sova sent = pigga barn!
Funkade bra när han var mindre men nu har han så fasta sovrutiner att om man börjar tumma på dom blir det pannkaka av allt. Fast nu när vi båda är hemma går det an men nästa vecka är det vardag igen. Då kommer vi att jobba hårt på sovrutinerna igen.

Och under tiden jag skrivit det här har prinsen somnat så sött i sin säng =)

Nu lägger jag upp fötterna i soffan och bara tar kväll. Älsklingen har varit underbar och bäddat in nytt i sängen. Hade en busunge som kissade i vår imorse och jag hann inte att bädda om innan vi åkte på förmiddagen. Hade tänkt att göra det innan jag skulle lägga mig nu på kvällen. Blir bara att borsta tänderna nu!
Ta hand om varandra och mys lite extra i vintermörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback