Hemma hos farmor!


Två kusiner som myser i leklådan =)

På nyårsdagen bjöds det på middag hemma hos Melles farmor. Dagen till ära hade hon även införskaffat en massa nya leksaker till barnen. Men det roligaste var nog lådan på hjul som hon förvarade alla leksaker i. Den fungerade lika bra till att sätta barn i =)
Var två kusiner som satt tysta och tittade på varandra. Kan tänka mig att dom undrade vad vi var för kufar!


Sötnosar!


Leklåda i dubbel bemärkelse =)

Idag har vi varit en sväng på IKEA. Blev lite shopping av nödvändiga saker. Bla en tavelram som vi ska sätta upp en poster i som jag fick på H&M home igår. Riktigt snygg med lite färg. Hoppas bara på att resultatet blir lika bra som jag hoppas på?!
Efter det var det middag hemma hos Melles farfar och Mahnaz. Bjöds på otroligt mycket god mat, framförallt grytan. Den skulle man kunna leva på!
Dit kom även Melles faster och hennes Jocke. Kul att träffa dom igen, även om det inte var många dagar sen sist ;-) Fast jag tror Melle uppskattar det mest!

Dags att mysa lite med lillkillen som precis vaknade efter hemkomsten. Just nu är han på riktigt Mellebus humör =)
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback