Hungrig

Har precis snott några riskakor från Melle. La på lite ost och drack en drickyoggi men mätt det ska jag inte säga att jag är. Åt lunch för ca 2 timmar sedan. Tog vad som fanns i kylskåpet som gick snabbt att fixa, kräftsallad. Men inte ska ni tro att jag är mätt. Nej sitter här med ett litet sug i magen. Värsta med att vänta barn. Vissa dagar kan man äta som en häst och känner sig konstant hungrig och andra dagar sitter man och petar i maten.

Blir att hämta pappa på jobbet idag. Melle är nog lite sugen på att komma ut tror jag. Men att gå promenader i det här kalla vädret gillar jag inte. Hans små kinder tar stryk av det. Även att vi smörjer in med Miniderm så känns dom nariga.
Så för att han ska få se något annat än dessa väggar tar vi bilen och ger oss iväg. Tar ju inte så lång tid. Sen kan han få komma hem och busa järnet igen!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback