Liten har blivit STOR!

Idag slog tanken mig att vad stor Melle har blivit. Tänker ofta att han inte är en liten bebis längre men idag kändes det verkligen hur stor han blivit!
När vi var hos farmor idag så gick han för första gången med hjälp av leklådan. Den har hjul så den rullar fram. Och vilken fart han fick upp =) Gåvagnen som han fick i julklapp har inte varit intressant men leklådan var en hit! Blir att investera i en sådan tror jag.

Det jag försöker säga är att tiden verkligen går fort när man har barn. Och snart blir Melle 1 år, hel sjukt! Han är inte min lillkille längre, utan han är min storkille ♥



Melle idag.


Melle nästan 8 månader.


Melle 6 ½ månad, med pappas glasögon ☺


Melle 6 månader.


Melle 4 månader.


Melle 3 månader.


Melle 2 månader.


Melle knappt 1 månad gammal.


3 dagar gammal.

Det här är bara några av dom hundratals kort vi har på vår älskling. Snart är han storebror och vi har en till liten kille här hemma. Gud vad jag längtar tills dess!
Nu ska jag njuta av kvällen med mina älsklingar!

gOd KvÄlL!



Kommentarer
Tülin säger:

Visst går tiden fort.... det var som igår att mina 3 små pojkar lekte med Lego, njut varje sekund...

2010-01-10 | 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback