Mysdejt som gav energi!

Vilken mysig eftermiddag vi har haft. Blev glatt överraskad när jag såg att Agnes kom med på besöket hem till oss. Trodde att det bara var Sofie som skulle komma hit men lillskruttan var med också =)


Fina flickor på besök!

Kul att se lillgummsan, mycket har hänt sen jag sågs henne senast på nyårsafton. Då var hon på gränsen till att börja krypa och nu far hon fram som en iller på golvet. Och inte nog med det, hon reser sig upp med raka ben och armar med. Precis som krypställning fast hon har sträckt upp benen. Om hon inte går innan hon är ett år blir jag förvånad!
Melvin låg och sov när dom kom men efter en liten stund vaknade han. Och när han såg att Agnes var här sken han upp som en sol. Syntes så väl hur mycket han har saknat henne. Får hoppas att Alfons är helt frisk snart så dom kan leka ihop. För det är någon som han saknar att leka med =)


Min älsklingstjej!

Blev som vanligt lite skvaller och prat om livet, barn och allt däremellan ;-) Är glad att kunna ha vänner att sitta ner och prata med ALLT om. Allt lätta sitt hjärta inför någon är det bästa som finns. Och det kan jag verkligen med Sofie. Älskar dig vännen!


Våra små ögonstenar lekandes. Melle är snäll och ställer upp på Agnes i vått och tort. Det märkte vi tydligt idag =)

Här hemma råder fullständig tystnad. Melle sover efter en eftermiddag med mycket lek och stoj. Älsklingen är och hämtar ut biobiljetter till mig, snäll som han är. Och jag bara njuter av tystnaden! Har haft huvudvärk idag som inte velat att släppa helt. Hoppas på att lite vila innan maten ska hjälpa!?
Skriver lite mer senare. Nu ska jag bara vila ögonen en liiiten stund!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback