Nada välling!

Idag är jag en extra stolt mamma. Melle har inte vaknat och velat ha någon välling inatt. Det brukar inte inträffa! Har haft nätter då han vaknat och velat ha på mogonkvisten men inatt har han sovit som den prins han är. var uppe två gånger och gav honom nappen när han drömt. Och sedan har vi sovit till strax efter kl 7 = mycket utvilade!
Skulle bli glad om även kommande nätter börjar att bli på det här sättet. För jag vet att han inte är hungrig utan välling är som en tröst för honom när han drömt något hemskt. Men samtidigt så är det babysteps, det kan inte vända på en gång. Men ju senare under natten han vill ha välling, desto bättre blir det.

Nu ska vi äta lite frukost jag och Melle. Handlade massor med gott gott igår. Tyvärr håller skinkan redan på att ta slut. Så det blir nog att åka och handla ny i helgen. Slog på stort och handlade över disk igår. Trött på cm tjocka skivor som man får när man köper färdigskivad. Jag vill ha lövtunna som smälter på tungan!
Senare sen ska ni få se vad jag fick i brevlådan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback