Nyheter hemma!

Idag har vi hunnit med stan på förmiddagen med Carro, Nicke och Liah. Mycket mysigt och lyckat. Hittade en bra present till Mahnaz och hann med en lunch också. Provade Fräcka frökens och det är en ställe jag rekomenderar. God mat och latte ;-) men även barnvagnsvänligt. Mycket plats att ställa vagnar på och det går inte in hur mycket folk somhelst. Det blir lite mer intimt och det gillar jag!

När vi kom hem blev det att sätta upp dom nya hyllorna i hallen. Så nu har vi äntligen efter 2 månader i huset fått upp telefonen från golvet ;-) Melle har tyckte det varit skoj att kunna ringa vem han vill men nu får det tyvärr vara slut med det. Lite synd för jag tror mormor uppskattat hans samtal =p
En tavla har även kommit upp i vardagsrummet. Blev riktigt snyggt, så snyggt att det blir en likadan ram till med den andra postern i. Gör inget att ha två likadana brevid varandra! Blir tyvärr så att vi måste flytta den här lite till vänster men hålet kommer ändå att döljas av ramen.


Dom svävande hyllorna som finns på IKEA har nu kommit i en liten storlek.


Riktigt nöjd med att vi sparade massor med pengar på att inte köpa dyra tavlor som vi sett. Nu fick jag två snygga postrar gratis =) Men en till brevid kommer bli snyggt!

Nu ska jag försöka att söva en trött liten kille. Kan tyvärr bli så att mamma somnar också ;-)
Happy måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback