På begäran...

Har totalt glömt bort att visa hur det blev med tavlorna i vardagsrummet.
Hade från början bara en Lovetavla men valde att köpa en ram till och sätta den också ovanför soffan. Kändes lite naket med bara en tavla. Och resultatet blev riktigt bra!
Igår fick jag frågan av en läsare om jag hade några bilder på hur det blev med tavlorna. Det är ju presentpapper från H&M Home som jag satt i ramarna. Kom då på att jag inte visat hur det blev med två tavlor.


Bilden är inte den bästa tagen men tog en i all hast.

NU ska jag fixa till mig för stan. Melle somnade precis vilket är bra. Då hinner han sova innan vi åker ner till stan!
SMILE!


Kommentarer
Martina säger:

Snyggt!!:) Kul o ha nåt på väggarna som inte "alla" andra har! Ha en superfredag! Kram//M

2010-01-22 | 14:57:38
Bloggadress: http://rum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback