Pannkaka kan jag äta själv!


Igår vid lunch åt älsklingsungen maten själv!

Roligt att se hur stolt man blir över sitt barn minsta lilla sak. Första jollret, första rullningen,  första leendet, första gången dom kryper. Och nu när dom börjar att äta själva =) Men det är nog för att det är MITT barn som gör det. Ett bevis på att dom utvecklas som dom ska och att dom faktiskt lär sig saker!

Igår till lunch blev det pannkaka igen. åt ju det dagen innan men Melle och jag tycker det är gott. Pappa är inte så förtjust i det. Så därför blir det bra lunchmat till oss ;-)
Melle mumsade i sig en hel pannkaka och pratade och skrattade så gott under tiden. Han har blivit så stor och imorgon blir han 11 månader. Helt sjukt!
Men jag kan säga att jag har älskat varje minut och sekund av dessa 11 månader. Det har lätt varit dom bästa i mitt liv. Att jag och Christian gjort något så underbart är fantastiskt ♥

  
Tiden går så snabbt men snart sitter jag härr med Milton och nästan börjar gråta över hur stor han har blivit som äter själv!

Tar just nu igen mig i soffan. Melle sover efter lunch och lite vild lek ;-) Älsklingen spelar lite PS3 och tar igen sig efter att ha satt upp persiennerna. Som för övrigt blev riktigt bra. Nu är jag nog helt nöjd med mitt vardagsrum. Bara småsaker som ska inhandlas!
Jag ska bara sträcka ut och mysa vidare med Milton. Han ligger och sparkar så glatt i magen. Han och jag ska ut och äta och gå på bio med Ramona ikväll. Vi ska ha lite mys med mat på Gula huset innan det blir Snabba cash. Och jag ska vräka ut mig i en skön fotölj högst upp i salongen under filmen =D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback