Pappa, kom hem!!

Det är något som saknas på dom här korten. Något mycket viktigt, nämligen pappa/älskling 

  
Bilderna är inte kompletta utan pappa! Vi saknar dig 

Har inte vant mig vid att vara själv hela kvällarna med Melle. Inte för att det är jobbigt på något sätt men att inte ha någon att prata med....det är lite trist. Att inte få den där tiden med varandra, den värderar jag väldigt högt.
Får hoppas på att han inte kommer alltför sent från J. Så vi hinner med att ha lite mys innan det är dags att sova. Risken finns ju att jag gör det ;-)

Tänkte ta och bädda in med fräscha lakan ikväll. Dom som vi senast bäddade in med var som att sova i stickig ull. Enligt förpackningen skulle det vara bomulls satin men efter en tvätt så är dom fortfarande lika stela och stickiga. Vi ger dom en chans till och om inte det funkar får dom lämnas tillbaka.
Har nya tvättade lakan att använda som jag VET är bomulls satin. Mjukt och gott att sova i.

Ska ta och titta till lillkillen nu. Han fick sin välling för en liten stund sen och nu har det blivit tyst inne i hans rum. Bäst att kolla hur han ligger och att han har täcke på sig. Får inte bli kall.

P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback