Pigg & glad kexchoklad

God morgon på er!

Har ätit frukost och tagit igen MASSOR med Mellemys. Gud vad jag saknade den lille killen igår, hade jag inte räknat med. Men det var även skönt att göra något utan barn!
Hade en mysig kväll med Ramona. Massor med tjejsnack, god mat och en riktigt bra film. En perfekt helkväll! Tack gumman, det var vad vi båda behövde! Bilder från kvällen kommer senare under dagen.

Ska snart ta och bege mig hem till mamma och få håret färgat. Är dags för det igen. Färgen har blivit tråkig och det blonda lyser nästan igenom. Så idag blir det en hemmafixninng, enkelt.
Efter det blir det att köpa lite nya växter till hemmet. Hoppas på att jag hittar något bra?! Annars blir jag lite besviken.

Ha en skön söndag kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback