Saturday night!


Här låg vi och njöt i våra fotöljer på bion igår.

What a night! Detta måste man göra oftare, bra för både humör och själ.
Nu har jag nog skvallrat av mig så det räcker och blir över ☺ Men gud vad vi skrattade igår, nästan så jag fick ont i magen. Var nog några som tittade på oss när vi var och åt men det bryr jag mig inte om. Hade en urtrevlig kväll!
Snabba cash rekomenderar jag verkligen alla att gå och se. Bra film med mycket spänning och lite lagom med action. Hoppas på att det kommer någon uppföljare med tiden?! Blir i vilket fall att läsa Aldrig fucka upp. Är ju lite nyfis på hur det går för dom!


Ramona såg lite halvfull ut på kortet men det är hon inte

Nu ska vi ta och gå på en liten promenad med gullungen. Tror han behöver sova lite igen!? Är lite gnäll nämligen men det beror nog mest på tänderna. Han biter på allt och framförallt fingrarna. Och då tar han i så hårt att han blir ledsen. Inte lätt att vara liten och få tänder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback