Shoppat inredning!

Ja då har jag lyckats igen, att dra kortet och handla. Blev en del smått och gott på Unnerstad idag. Bla födelsedagspresent till Melle men även lite småsaker till Milton. Han kan ju inte få ärva allting av sin bror ☺
Hittade ljuslyktor till köket, lite högre som kommer passa bra till krukorna. Men även en del saker på 50%, bla en mycket fin kaffeburk. Där i ska mina bönor till lattemaskinen förvaras. Just det, alla barnsaker från Sia är det 50% på med. Inte mycket kvar men sakerna jag köpte kostade inte många kronor.
Mamma och syster köpte även födelsedagspresenter till lillkillen. Gäller att passa på när det är billigt!

Avnjuter just nu en kopp kaffe, behövligt. Var riktigt kaffesugen efter att ha fart runt på eftermiddagen. Nu ska vi bara mysa hemma hos mina föräldrar. Melle fick även en gåvagn av mormor, så den är det full fart fram med nu ☺
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback