Soffhäng!

Just nu sitter jag i soffan och har druckit en god latte. Ska snart lägga upp fötterna och läsa Allt i hemmet som jag fick i veckan. Totalt glömt bort att jag fått den, stor glädje nu =) Melle leker på golvet här inne och pappa fixar i köket. Så idag är jag en latismama =p Får man vara ibland!
Axlarna värker mer idag än dom gjorde igår. Fick undderbar massage igår kväll men när jag vaknade på morgonen var jag helt förstörd i armarna och axlarna. Måste ha bärhjälp när jag är och shoppar ;-) Nej men man inser vad slitsamt deet är för kroppen och gå och bära på påsar och handväska en hel dag. Det kommer alltid krypande i efterhand.
Blir att ha tjock varm tröja på sig och en stor varm scarf runt halsen. Så man håller det varmt hela tiden. Brukar ju bli lite bättre då.

Nu blir det läsning och sen ska jag visa vad jag kom hem med igår =)
Dagen är DIN min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback