Sovmorgon!

God Morgon!

Sitter här med en glad kille som busar runt och en mätt mage. Har haft turen att få sovmorgon idag. Det tackar jag så mycket för. Känner mig väldigt pigg och faktiskt lite utvilad. Melle har sovit bra inaatt med, han vaknade första gången vid halv fyra ungefär. Tyvärr fick han för sig att det var dags att gå upp vid halv sju ungefär =) Men pappa tog morgonpasset så jag fick sova vidare. Fast det är bara rättvist, jag tog gårdagens tidiga pass så han fick sova =)

Idag är vi bjudna på förmiddagsfika/brunsch hos Melles farmor. Vi ska hjälpa henne sätta upp några saker och även hämta hem vår borrmaskin så vi kan sätta upp spegeln och ramen vi köpte i fredags. Ska bli skönt att komma ut lite idag med. Melle och jag var ju inne hela dagen igår. Ska inte klaga för -16 är inget skönt att vara ute i men man saknar att få lite frisk luft. Kanske blir en sväng i pulkan sen när vi kommer hem!?


Melle älskar speglar. På IKEA satt han och skrattade och vinkade åt sig själv medans vi letade efter en bra hallspegel. Han harr även fått för sig att kladda och pussa på "det andra" barnet i spegeln =D Har man en kille som älskar andra barn är det inte svårt att förstå. Annars så är han bara väldigt egenkär ;-)

Nu ska jag passa på att mysa och pussa massor på min lillkille. Har saknat honom massor den här morgonen. Vi brukar ju alltid busa i sängen på morgonen.

Vinterpussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback