Tar det aldrig slut??

Puh säger jag bara. Efter att ha handlat mat så spenderade jag 40 min med att skotta snö. Fy så trist det är, känns INTE som något onödigt jobb. Dom ställena jag skottade fram har snart snöat igen, surt. Men postbilen kan i allafall ta sig fram till brevlådan nu. Innan jag skottade fram den låg den gömd i ett snötäcke.

Men nog lyckas man med att någonstans ändå tycka att det är vackert. Kanske är för att vi inte längre bor inne i stan. Här ligger snön kvar på ett annat sätt och den bäddar verkligen in naturen på ett vackert sätt. Och inte blev det sämre nu när solen nästan tittar fram.
Har suttit och tagit igen mig med nya Elle i soffan. Melle soomnade i bilen på vägen hem från affären och fick sittaa kvar och sova medans jag skottade snö. Sen har han fortsatt att sova i närmare 1 timme inne i sin säng. Min lilla gullunge ♥


Kanske inte syns så bra men det är en bra hög snövall som bildats sen all snö började falla.


Orörda snön på baksidan av huset. Ett mysigt täcke att se på.


Det går inte att säga annat än att det är vackert.

Magen börjar att kurra lite. Blir nog att äta själv innan Melle vaknar. Hade gjort pannkakssmet innan vi åkte och handlade men den får nog stå kvar tills ikväll. Då kan vi ha mamma/son mys med pannkakor =)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback