Upp & hoppa!

God morgon!!

Kl 8 idag kommer dom och visar hur vår värmepump fungerar. Skulle ha kommit precis när vi flyttat in i huset men det "missade" dom. Så under dom kallaste dagarna hade vi riktigt kallt här hemma. Det är visst lite speciellt det här med värmepumpar. Hoppas på att förstå det lite bättre idag!?
Är dock inte helt nöjd med tiden som dom kommer, en måndagsmorgon. Det är ju nästan lite helig tid, nej men jag hade gärna sett att dom kunde komma en timme senare. Melle ser ju till att sova den här morgonen också. Han har inte vaknat än fast både älsklingen och jag varit uppe och stökat runt. Får se om han vaknar till 8 eller om han sover vidare?!

Nu borsta tänderna och hoppa ur morgonrocken. Kan ju inte se ut som ett mysmongo när dom kommer.
Ha en mysig morgon!


Kommentarer
sofie säger:

ville bara säga att jag saknar er.. önskar det var jag som skulle komma och visa, men värmepumpar är inte riktigt min grej! saknar er iallafall massor!

2010-01-25 | 08:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback