Vardag igen

Hejsan. Då var det måndag igen och inte vilken måndag somhelst. Utan den som pappa började jobba på efter 2 månaders pappaledighet. Lite konstigt är det men samtidigt skönt. Nu kommer vi in i samma rutiner som vi hade tidigare.
Ska inte säga att jag tyckt det varit härligt att vara två hemma. Men det är som med semester, efter ett tag längtar man tillbaka till det "vanliga livet". Man skulle ju inte njuta så mycket om man jämt fick vara ledig! Håller ni inte med?



Så här hemma har vi en städdag. Har redan dammsugit hela huset noggrant. Ska plocka undan lite julsakker och så fort Melle somnat ska jag moppa alla golven. Det ser jag fram emot =) Finns inget som luktar så gott som ett nystädat hem!
Köpte nytt moppset igår men även en massa andra städprodukter och rengöringsmedel. Så nu ska det bli spotless här hemma ;-) Känns lite roligare att städa om man har rätt saker och att det är medel som luktar gott. A och O enligt mig!

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer. Uppdaterar mer senare idag!
Happy måndag på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback