Alltid lika skönt att komma hem!

Idag har jag haft en underbar dag ihop med min hjärtvän Emmelie och Mollie. Vi har ätit lunch, shoppat och fikat. Inget regn ska stoppa oss från att ha en heltrevlig dag.
Kom hem med lite kläder till mig själv och lite till Melle. Allt på rean och för en billig peng. Vad får ni se lite senare för först ska jag mysa med mina grabbar. För hur skönt det än är med att få komma ut och vara utan barn en stund. Lika skönt är det att komma hem igen. Längtar verkligen ihjäl mig när dom inte är med.
Melle vinkade av mig vid dörren när jag gick. Och när jag kom hem var han där och hälsade mig välkommen hem. Alltid lika mysigt =)


En hjärtanslatte med en hjärtevän =)

Visar senare vad jag kom hem med för skoj. Nu blir det mys och bus med mina grabbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback