Buddha & jag

Pappa är iväg på bio med några grabbar från området. Vi tjejer var förbjudna denna gång. Gör mig inget, sitter hellre inne och myser med massor av tända ljus.
Har precis sett klart Marley & jag, riktigt rolig film. Så har ni inte sett den, se den! Kunde inte sluta le när jag tänker på vissa saker i filmen. Så klockrent likt vårat liv och någonstans så känns det som om det skulle ge sig på tusan att det blev så med ;-) Tänker inte säga vad, för då förstör jag handlingen för dom som inte sett den. Men jag hoppas inte på att det blir så. Är MER än nöjd med livet som det är nu.

Melle sover sen länge. Tror även att han blir lite extra slö när det är sådant här väder ute. Så han somnade redan strax efter 19. Hoppas att hans mardrömmar som han verkar ha försvinner?! Värker varje gång i hjärtat som han skriker till i sömnen. Har kommit dom senaste kvällar och nätterna, vet inte vad det beror på. Säkert någon fas men gud så jag avskyr dom!
Mille har hållt mig sällskap sedan älsklingen åkte. Han är på sitt bästa humör. Han skrattar, jollrar och lyser upp den mörka kvällen med sina ögon. Tänk att få vara så välsignad och få två så härliga killar som Milton och Melvin. Är nästan så det måste finnas en gud!?


Jag och Mille busade tidigare under kvällen =)

Är dålig på att visa kort på Mille men inte för att vi inte tar några kort på honom. Kameran går varm varje dag och det blir mycket kort på båda grabbarna. Så nu bjuder jag er på ett par stycken.
Njut av dom och kvällen. Jag tackar för mig och återkommer imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback