Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det min födelsedag =D
Blir ett helt år...yngre!? För det är väl så när man redan fyllt 25?! Det går ju åt andra hållet då ;-)

Har kommit hem efter en mysig förmiddag på stan. En lättlunch och en ny liten smidig barnvagn till semestern. Ser vagnen som en present =) Men den bästa presenten har jag redan, min underbara familj! Älskar mina tre grabbar så otroligt mycket ♥

Ska snart dammsuga av lite och sedan göra tårtor. Kommer lite främmande under dagen. Något måste jag ha och bjuda på ;-)


Kommentarer
sofie säger:

grattis än en gång gumman! hoppas du är nöjd med din dag. och tack för den goda tårtan! puss & kram

2010-07-12 | 22:10:50
Elin säger:

Stort grattis på 20-årsdagen ;) från oss i Katrineholm

2010-07-12 | 22:17:51
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/
Lisa säger:

Tack själva för presenten, smakade gott ;-)

Mille sken som en sol när jag bytte blöja och pratade om världens bästa gudmor =D

Kramar gumman och tack för DU finns!

PUSS!



Tack Elin, hälsa familjen!

2010-07-12 | 22:29:08
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

så söt. älksar mitt lilla gudbarn. sötare buddha finns inte! =) tack fäör att du finns i mitt liv vännen. puss

2010-07-13 | 08:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback