Lite planering

Godmorgon! Solsken ännu en dag, härligt =D Sov bättre inatt efter gårdagens skyfall, gör alltid det när luften blir frisk. Har varit alldeles för många "kladdiga" nätter med dålig sömn.

Idag kommer min pappa hit och fortsätter att måla carporten, snart är den klar. Och vilken skillnad det har blivit.
Nu är även det klart med asfaltering av uppfart och matjord till gräset. Gud så skönt, då har vi gräs till början av augusti!!
Ska även sätta mig och göta en lista över vad som ska packas med till semestern nästa vecka. Även om vi bara ska vara borta 3 dagar så är det en del som ska med när man har barn. Lika bra att skriva ner så man inte glömmer något =)
Sen ska vi hinna med att städa och tvätt bilen. Känns härligare att åka i en fräsch bil. Är ju ett par timmar som ska spenderas i den på vägen ner till Malmö.
Och mellan alla dessa saker så ska jag ha födelsedagsfirande här hemma och hemma hos mina föräldrar. Eftersom mamma fyllde år i veckan firar vi alltid ihop.
Och så får jag inte glömma bort att packa också ;-)

Nu är det dags att ta och fixa till mig själv och barnen. När mamma kommer hit blir det nog att åka och köpa lite blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback