Lite regn stoppar dom inte!


Pappa och Melle i regnet.

Även om det regnar och blåser så hindrar inte det mina två fina att ge sig ut. Har man en kille med mycket spring i benen är det bara att trotsa det trista vädret och ge sig ut. Finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;-)
Jag och Mille håller oss inne. Han sover just nu och jag tvättar och städar undan. Har även fixat med hans kläder, så behöver ni killkläder i storlek 50-62 säg bara till!
Har även plockat undan lite inne i tvättstugan. Skönt att få det lite organiserat där med. Blir lätt att man bara slänger in saker.
Tänkte ta och ge mig ann badrummet nu. Dags för grovrengöring och sen när Mille vaknar blir det dammsugning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback