Mamma & jag

Vilken dag vi har haft, fullt upp från början till slut. Först nu som jag sitter ner och känner att jag kan helt slappna av. Barnens saker är packade och våra med, bara toalettprylar kvar men dom tar vi imorgonbitti.
Ser verkligen fram emot att komma bort lite. Få slippa allt här hemma, lite lyx ;-)

På eftermiddagen idag var det firande av mig och mamma. Sista firande ut, nu är jag helt färdigfirad. Skönt faktiskt, lite lugn i ett år framöver.
Fick ett presentkort på Handplockat. Så nu ska jag köpa min skänk. Kommer byta ut den jag köpte till vardagsrummet. Den sparar jag till övervåningen. Den nya jag sett kommer passa mycket bättre till den ljusa delen av vardagsrummet. Det är där som matsalsmöblerna står. Ska visa er sen när den är på plats!

Var en mysig dag med kusinträff. Melle lekte och hade riktigt skoj, alltid lika kul att se.
Blev potatissallad, kassler och jordgubbstårta. Så enkelt men SÅ gott. Var vi som gjort tårtan, så jag fick användning av mitt tårtfat jag fick igår. Funkade riktigt bra!


Min underbara mamma ♥


Melle och morfar busade =D


Det är en liten klätterapa vi har. På bara någon vecka har han börjat att klättra upp - & ner i soffan, trappan, stolar, vår säng...ja you name it.

Kan somna med ett leende på läpparna och tacka att jag har en så fin familj. Dom ger mig sann lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback