Myyys

Vi har precis sett klart Snabba Cash. Vilken bra film, såg den på bio men älsklingen hade inte sett den. Så när barnen somnat kröp vi upp i soffan och tittade på den ssamtidigt som vi åt den sista pajbiten ;-)

Snart bllir det sängen. Seg efter den här dagen. Tror det är den kvava luften!?
Imorgon är det firande av mig och mamma, ska bli trevligt. Blir lite lätt mat och tårta, gott. Sen blir det självklart packning.


Gud så jag älskar denna unge. Idag har han varit så mysig, pratat, lekt och varit helt underbar! Bara så som Melvin kan vara.


Min sötnos!!


Melle och jag lekte runt på altanen innan det blev välling och sängen =)

Jag känner mig evigt tacksam över att ha fått en så härlig kille som Melvin. Han är min sötnos...min prins. Älskar honom så det gör ont i hela kroppen!!

Dags att ta kväll och krypa ner i sängen. Ladda inför morgondagen...
Sov så sött alla!


Kommentarer
sofie säger:

vad söt han är skrutten. saknar er. här titta vi med på snabba chash igår och åt chips o så. mys. hoppas vi kan ses något i veckan som kommer. puss

2010-07-18 | 07:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback