När semestern är slut...

I posten idag kom det, mitt träningskort. 1 år teckande jag, ojoj hur ska det gå?!
Min kropp behöver det. Två täta graviditeter har gjort att den tagit stryk. Det är framförallt ryggen som behöver stärkas upp. Som det är nu så är det jobbigt att lägga Melle ner i sängen. Jag orkar knappt att hålla emot och jag vill inte tappa honom 2 dm rakt ner bara för jag inte orkar. Nej nu blir det ändring på det.
Ska även försöka att jobba upp någon slags kondition. Den försvann i samband med att jag slutade träna på gym förra gången. Skönt att slippa känna att flåset kommer direkt när jag drar barnen upp för en uppförsbacke.
Sen har alltid träningen varit min egentid. Det är då jag rensar mina tankar, laddar batterierna och får en massa energi. Och sen finns det väl ingen skönare känsla än när man tagit ut sig till max och kroppen är sådär skönt trött ;-)

Är bara papprena som ska skrivas på och skickas iväg sen drar jag igång. Håll tummarna för mig att jag orkar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback