Sommartider hej hej...

Gud vad jag avskyr semestertider. Inget funkar som det ska när folk ska ha semester.
Idag hade det blivit dubbelbokat hos BVC. Så jag fick åka därifrån med en tid imorgon eftermiddag. Tack för det! Har bara återbesök hos storken efter lunch.
Så med ett lite tråkhumör åkte jag därifrån. Passade på att stanna och handla lite godsaker till kvällen.

Men som en liten överraskning när vi kommit hem dök Christians lillasyster Milla och hennes Jocke upp med fika. Gud så gulligt av dom att dyka upp på en spontanfika. Det är så det är hemms hos oss, bara att dyka upp. Man behöver inte ringa innan =)
Blev mysfika ute på altanen. Dock verkar Melle ha blivit lite hängig på eftermiddagen, så han orkade inte vara med hela tiden. Värker i mitt hjärta att se honom och skulle lätt ta allt det onda.
Vi tackar i allafall för fikat och det trevliga sällskapet. Det gjorde vår dag!


Under förmiddagens promenad och lek i lekparken visade Melvin var munnen sitter =) Det är det senaste han lärt sig.

Ska pröva att se Melle lite alvedon och se om han blir lite piggare. Han har lite feber och är inte sig busiga jag. Vi misstänker att hörntänder håller på att växa till sig.
Återkommer senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback